08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
Ścieżka
AI
Rejestracja uczestników
08:30 - 09:00
Rejestracja uczestników
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
09:00 - 09:15
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
AI w firmach WIG20
09:15 - 09:40
AI w firmach WIG20

Krzysztof Wojewodzic

Przez bazar do bezpieczeństwa – wykorzystanie oprogramowania open source LLM w celu zapewnienia zgodności
09:45 - 10:10
Przez bazar do bezpieczeństwa – wykorzystanie oprogramowania open source LLM w celu zapewnienia zgodności

Mateusz Pawełczuk

Agenci AI – dobrzy, źli i brzydcy! Doświadczenie z pola walk
10:15 - 10:40
Agenci AI – dobrzy, źli i brzydcy! Doświadczenie z pola walk

Michał Furmankiewicz

Przerwa kawowa
10:40 - 11:10
Przerwa kawowa
Uma pozjadała rozUMY. Ale nie martw się, podzieli się z tobą.
11:10 - 11:35
Uma pozjadała rozUMY. Ale nie martw się, podzieli się z tobą.

Mike Korba

AIReady w Praktyce: Od edukacji do innowacji w branży mobile
11:40 - 12:05
AIReady w Praktyce: Od edukacji do innowacji w branży mobile

Milena Nowaczewska

Bezpieczne zarządzanie ekosystemem Apple
12:10 - 12:35
Bezpieczne zarządzanie ekosystemem Apple

Radek Tryc

Przerwa obiadowa
12:35 - 13:30
Przerwa obiadowa
Fireside Chat z Marcinem Kuśmierzem.
13:30 - 13:55
Fireside Chat z Marcinem Kuśmierzem.

Marcin Kuśmierz

Armia Asystentów AI w e-commerce: jak pracować szybciej, mądrzej i skuteczniej dzięki Asystentom i Agentom AI
14:00 - 14:25
Armia Asystentów AI w e-commerce: jak pracować szybciej, mądrzej i skuteczniej dzięki Asystentom i Agentom AI

Anna Prończuk-Omiotek

Zanim zatrudnisz agenta AI: Co warto wiedzieć, by osiągnąć realne efekty.
14:30 - 14:55
Zanim zatrudnisz agenta AI: Co warto wiedzieć, by osiągnąć realne efekty.

Jerzy Biernacki

Przerwa kawowa
14:55 - 15:15
Przerwa kawowa
Czego sztuczna inteligencja z Japonii uczy nas o emocjonalnej kulturze
15:15 - 15:40
Czego sztuczna inteligencja z Japonii uczy nas o emocjonalnej kulturze

Krystian Kruk

Cyfrowa asymetria: Dlaczego humanizujemy sztuczną inteligencję, dehumanizując siebie
15:45 - 16:10
Cyfrowa asymetria: Dlaczego humanizujemy sztuczną inteligencję, dehumanizując siebie

Izabela Franke

AI w kieszeni: jak sztuczna inteligencja zmienia marketing mobilny
16:15 - 16:40
AI w kieszeni: jak sztuczna inteligencja zmienia marketing mobilny

Aleksander Znosko-Czarnecki

Ścieżka
Marketing / UXDesign
Rejestracja uczestników
08:30 - 09:00
Rejestracja uczestników
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
09:00 - 09:15
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
Przerwa kawowa
10:40 - 11:10
Przerwa kawowa
Design, który działa: gdy globalne spotyka lokalne – jak dzięki badaniom i głosowi klienta dostosowaliśmy wspólną aplikację Grupy Santander do polskich użytkowników
11:10 - 11:35
Design, który działa: gdy globalne spotyka lokalne – jak dzięki badaniom i głosowi klienta dostosowaliśmy wspólną aplikację Grupy Santander do polskich użytkowników

Michał Kulesza

UX Avengers: kiedy produkty zaczynają współpracować
11:40 - 12:05
UX Avengers: kiedy produkty zaczynają współpracować

Marta Górecka-Szymkowiak

UX w świecie realnym – Sztuka odpuszczania w czasach asymetrii mobile app vs mobile web
12:10 - 12:35
UX w świecie realnym – Sztuka odpuszczania w czasach asymetrii mobile app vs mobile web

Dorota Kusiak

Przerwa obiadowa
12:35 - 13:30
Przerwa obiadowa
O dostępności w praktyce. Jak ją zaprojektować, wydewelopować i przetestować
13:30 - 13:55
O dostępności w praktyce. Jak ją zaprojektować, wydewelopować i przetestować

Weronika Sobótka-Wierzchowska

Rafał Gęsior

Dostępność, która się opłaca – czyli jak projektować, by nie tracić użytkowników
14:00 - 14:25
Dostępność, która się opłaca – czyli jak projektować, by nie tracić użytkowników

Kinga Witko

Umarł GUI, niech żyje AI, czyli zmiana UX, który znamy
14:30 - 14:55
Umarł GUI, niech żyje AI, czyli zmiana UX, który znamy

Mateusz Bober

Przerwa kawowa
14:55 - 15:15
Przerwa kawowa
Kontekst jest królem: Jak monitoring wspierany przez AI kształtuje zaufanie do marki
15:15 - 15:40
Kontekst jest królem: Jak monitoring wspierany przez AI kształtuje zaufanie do marki

Mikołaj Winkiel

Make Data Great Again - jak zamienić dane w prawdziwe złoto
15:45 - 16:10
Make Data Great Again - jak zamienić dane w prawdziwe złoto

Filip Werstler

Neurostrategia marki: Buduj firmę zakorzenioną w mózgu klienta
16:15 - 16:40
Neurostrategia marki: Buduj firmę zakorzenioną w mózgu klienta

Daria Widerowska

Ścieżka
Management
Rejestracja uczestników
08:30 - 09:00
Rejestracja uczestników
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
09:00 - 09:15
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
Przerwa kawowa
10:40 - 11:10
Przerwa kawowa
Dobry, zły i brzydki...eksperyment, czyli jak testować i podejmować decyzje w oparciu o dane
11:10 - 11:35
Dobry, zły i brzydki...eksperyment, czyli jak testować i podejmować decyzje w oparciu o dane

Anita Krasińska

Trzy prawa dotyczących innowacji, których nie wymyślił żaden człowiek. Bez bajek. Bo z historii.
11:40 - 12:05
Trzy prawa dotyczących innowacji, których nie wymyślił żaden człowiek. Bez bajek. Bo z historii.

Maciej Żyto

Customer Experience jako główny czynnik budowania dojrzałego biznesu
12:10 - 12:35
Customer Experience jako główny czynnik budowania dojrzałego biznesu

Jakub Góral

Przerwa obiadowa
12:35 - 13:30
Przerwa obiadowa
Projektuj swoją ścieżkę zawodową tak skutecznie, jak interfejsy UX.
13:30 - 13:55
Projektuj swoją ścieżkę zawodową tak skutecznie, jak interfejsy UX.

Tomasz Manugiewicz

Co to znaczy podjąć dobrą decyzję?
14:00 - 14:25
Co to znaczy podjąć dobrą decyzję?

Marta Mielcarek

Budowanie zespołu marketingowego w stylu start-up i korpo: czego obie strony mogą się od siebie nauczyć?
14:30 - 14:55
Budowanie zespołu marketingowego w stylu start-up i korpo: czego obie strony mogą się od siebie nauczyć?

Karolina Krawczyk

Przerwa kawowa
14:55 - 15:15
Przerwa kawowa
Tworzenie zespołu marzeń: budowanie fundamentów ponad granicami
15:15 - 15:40
Tworzenie zespołu marzeń: budowanie fundamentów ponad granicami

Grzegorz Sztandera

Jak AI zmienia kulturę organizacyjną
15:45 - 16:10
Jak AI zmienia kulturę organizacyjną

Maciej Mazurek

Jak AI wspiera (r)ewolucję w HR
16:15 - 16:40
Jak AI wspiera (r)ewolucję w HR

Dagmara Modrzejewska

09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
Ścieżka
AI
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
09:30 - 09:45
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
10 lat porażek z AI. Czyli jak przepalać miliony w nowych technologiach.
09:45 - 10:10
10 lat porażek z AI. Czyli jak przepalać miliony w nowych technologiach.

Łukasz Czarnecki

AI + FILM = Nowa era dla niezależnej produkcji filmowej
10:15 - 10:40
AI + FILM = Nowa era dla niezależnej produkcji filmowej

Matt Subieta

Gdyby lekarz pracował z precyzją 98%, zmarłbyś w kolejce!
10:45 - 11:10
Gdyby lekarz pracował z precyzją 98%, zmarłbyś w kolejce!

Agnieszka Suchwałko

Przerwa kawowa
11:10 - 11:30
Przerwa kawowa
AI GPS. Czyli, jak wdrożyć AI z sukcesem w 7 krokach
11:30 - 11:55
AI GPS. Czyli, jak wdrożyć AI z sukcesem w 7 krokach

Adrian Kaczkowski

Transformacja cyfrowa w branży farmaceutycznej czyli dlaczego i jak cyfrowe technologie transformują?
12:00 - 12:25
Transformacja cyfrowa w branży farmaceutycznej czyli dlaczego i jak cyfrowe technologie transformują?

Robert Pławiak

Collaborative ethics
12:30 - 12:55
Collaborative ethics

Dota Szymborska

Przerwa obiadowa
12:55 - 13:50
Przerwa obiadowa
Od pomysłu do prototypu w 30 minut - jak AI rewolucjonizuje mobile development
13:50 - 14:15
Od pomysłu do prototypu w 30 minut - jak AI rewolucjonizuje mobile development

Wojciech Strzałkowski

Wtopy i błędy we wdrażaniu AI
14:20 - 14:45
Wtopy i błędy we wdrażaniu AI

Kamil Porembiński

6 rzeczy, których (nadal) nie wiesz o AI Act – a powinieneś
14:50 - 15:15
6 rzeczy, których (nadal) nie wiesz o AI Act – a powinieneś

Aleksandra Maciejewicz

Zakończenie konferencji
15:15 - 15:30
Zakończenie konferencji
Ścieżka
Marketing
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
09:30 - 09:45
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
AI + dane z SEM w praktyce
10:15 - 10:40
AI + dane z SEM w praktyce

Krzysztof Marzec

Lead magnety w dobie AI: czym przyciągać klientów po śmierci e-booków i webinarów?
10:45 - 11:10
Lead magnety w dobie AI: czym przyciągać klientów po śmierci e-booków i webinarów?

Mateusz Buczkowski

Przerwa kawowa
11:10 - 11:30
Przerwa kawowa
Twój content nie sprzedaje, bo jest za grzeczny – jak mówić, żeby być słuchanym (i kupowanym)
11:30 - 11:55
Twój content nie sprzedaje, bo jest za grzeczny – jak mówić, żeby być słuchanym (i kupowanym)

Paulina Pastuszak

Marka osobista w epoce promptów. Jak budować autentyczny wizerunek z pomocą sztucznej inteligencji, ale bez utraty siebie
12:00 - 12:25
Marka osobista w epoce promptów. Jak budować autentyczny wizerunek z pomocą sztucznej inteligencji, ale bez utraty siebie

Małgorzata Siedlik

Relacyjny marketing 360° – magia mikroreakcji
12:30 - 12:55
Relacyjny marketing 360° – magia mikroreakcji

Aleksandra Gościniak

Przerwa obiadowa
12:55 - 13:50
Przerwa obiadowa
Strategiczne samobójstwo - 7 grzechów, które pogrzebią Twoje szanse
13:50 - 14:15
Strategiczne samobójstwo - 7 grzechów, które pogrzebią Twoje szanse

Paweł Pałka

Kreatywność i strategia w czasach, gdy każdy może być twórcą i strategiem
14:20 - 14:45
Kreatywność i strategia w czasach, gdy każdy może być twórcą i strategiem

Anna Ledwoń-Blacha

Kto opowiada dziś historie? Storytelling w erze AI
14:50 - 15:15
Kto opowiada dziś historie? Storytelling w erze AI

Zuza Kwiatkowska

Zakończenie konferencji
15:15 - 15:30
Zakończenie konferencji
Ścieżka
Fintech / Commerce
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
09:30 - 09:45
Rozpoczęcie konferencji na sali AI
Sztuczna inteligencja, która rozumie, podsumowuje i wspiera – inteligentna przyszłość usług doradczych.
10:15 - 10:40
Sztuczna inteligencja, która rozumie, podsumowuje i wspiera – inteligentna przyszłość usług doradczych.

Michał Pomykała

Małgorzata Bąk

AI Experience Framework - łączymy potrzeby biznesowe i rozwiązania AI
10:45 - 11:10
AI Experience Framework - łączymy potrzeby biznesowe i rozwiązania AI

Małgorzata Barska

Przerwa kawowa
11:10 - 11:30
Przerwa kawowa
Kurs na mobilność w Alior Banku. Podążać za użytkownikiem czy trendami?
11:30 - 11:55
Kurs na mobilność w Alior Banku. Podążać za użytkownikiem czy trendami?

Leszek Piekut

Jedna tożsamość, jeden portfel i wiele wyzwań - jak integrować różne metody tożsamości klientów zgodnie z eIDAS 2.0
12:00 - 12:25
Jedna tożsamość, jeden portfel i wiele wyzwań - jak integrować różne metody tożsamości klientów zgodnie z eIDAS 2.0

Marcin Król

Tomasz Mielnicki

API, KPI i trochę chemii: jak tworzyć partnerski e-commerce z sensem
12:30 - 12:55
API, KPI i trochę chemii: jak tworzyć partnerski e-commerce z sensem

Adam Jastrowicz

Przerwa obiadowa
12:55 - 13:50
Przerwa obiadowa
M-commerce B2B – nowoczesne podejście do zarządzania zakupami i firmą
13:50 - 14:15
M-commerce B2B – nowoczesne podejście do zarządzania zakupami i firmą

Paweł Obruśnik

Łukasz Bronicz

Czy lojalność klientów istnieje w e-commerce?
14:20 - 14:45
Czy lojalność klientów istnieje w e-commerce?

Edyta Winkel- Stachowiak

Gdzie te trendy w e-commerce B2B? Zajrzyjmy za kurtynę wdrożeń w polskich MŚP
14:50 - 15:15
Gdzie te trendy w e-commerce B2B? Zajrzyjmy za kurtynę wdrożeń w polskich MŚP

Barbara Tatar

Zakończenie konferencji
15:15 - 15:30
Zakończenie konferencji
20:00 - 00:00
Networking Party, BARdzo bardzo, ul. Nowogrodzka 11

Sponsorzy konferencji

Dołącz do grona partnerów Mobile Trends Conference i zaprezentuj swoją markę wśród liderów technologii i biznesu. Dopasujemy ofertę do Twoich celów i potrzeb, aby maksymalnie wykorzystać potencjał MTC. Skontaktuj się z nami i rozpocznijmy współpracę!

Zostań partnerem

Community partner

Bądźmy
w kontakcie

Robert Rachwał

Robert Rachwał Główny organizator, prelekcje

robert.rachwal@escolasoft.com

730 95 88 22

Gosia Jakubczyk

Gosia Jakubczyk Sponsorzy, partnerzy, bilety

malgorzata.jakubczyk@escolasoft.com

537 33 89 57

Magdalena Krawiec

Magdalena Krawiec Social Media

magdalena.krawiec@escolasoft.com