Jerzy Biernacki, doktor informatyki oraz Chief AI Officer w Miquido. Koncentruje się na wykorzystaniu technologii do rozwiązywania złożonych problemów biznesowych. Od 2018 roku wspólnie zespołem zrealizował już blisko 40 komercyjnych wdrożeń sztucznej inteligencji.
Wojtek Drewniak to doświadczony prezenter, autor scenariuszy, książek historycznych i prelegent. Przede wszystkim jednak wielki pasjonat historii i porównywalnie duży szczęściarz, bo współtworząc Historię Bez Cenzury, może opowiadać o historii tak jak lubi - niebanalnie, czasem szokująco, ale zawsze w mocnym oparciu w faktografii.
Magdalena jest menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Studiowała prawo i psychologię. Magda posiada tytuł Executive MBA SGH oraz ukończyła GMP na Harvard Business School. Z Google związana jest od 2014 roku. Wcześniej była wiceprezesem Exatel SA oraz członkiem wielu rad nadzorczych. Od 2000 roku współtworzyła rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu online dla takich firm jak Orange i Plus. Jest współzałożycielką LiderSHE w Polsce. Specjalizuje się w nowych technologiach i ich wpływie na procesy biznesowe w organizacjach. Jest ekspertem w dziedzinie innowacji, restrukturyzacji oraz budowania kultury zaangażowania i partnerstwa. Na co dzień mama trójki dzieci Adama, Soni i Franka. Aktywnie działa w projektach rozwijających obecność kobiet w sferze publicznej
Większość kariery zawodowej po stronie IT w roli Analityka biznesowego, Project Managera oraz Product Ownera dla rozwiązań końcowych (patrz: self-service, apki mobilne) w branży energetycznej. Ostatnie lata w roli Product Ownera po stronie biznesowej , jako proxy pomiędzy światem IT a Biznesem w realizacji przedsięwzięcia natywnej aplikacji mobilnej dla największego agenta multiturystycznego w Polsce Wakacje.pl. Ogromny pasjonat Open Water i największe osiągnięcie pływackie tutaj: https://www.aquaspeed.com.pl/Dawid-Frankowski-poczworne-wyzwanie-w-Baltyku-blog-pol-1699777591.html
Experienced professional (with 15+ years in business) working in various roles as consultant, architect and team leader. I am keen on problem solving and business enablement through technology. I've spent last 10 years working with various Cloud technologies on the market helping customers to understand the broader concept, build solutions and get the business outcome. I am very goal oriented and passionate about making thing happen including whoever is required to make the job done. Currently I am focused on making Microsoft AI platform successful with special interest to Large Language Models and Azure OpenAI.
Liderka z ponad 15-letnim stażem pracy między innymi w firmach MOHAWK, DECORA, IKEA. Od 2018 roku akredytowany coach ICF PCC i certyfikowana trenerka przywództwa. Ekspertka przywództwa EY Academy of Business, w tym w programie Master Level Leadership. Wykładowczyni na uczelniach AGH, SGH, Akademia Leona Koźmińskiego w obszarach przywództwo służebne, autentyczne i cyfrowe. Ekspertka w kampaniach „Bliżej Siebie” dedykowanej empatii i zdrowiu psychicznemu w miejscu pracy oraz „Bezpieczeństwo pracy w świecie cyfrowym” EU – OSHA. Prelegentka na konferencjach w obszarach przywództwo służebne i cyfrowe. Zdobywczyni między innymi nagród: Digital Transformation Impact Leader of the year 2023, Top 8 HR Influencers 2024. Autorka. Ambasadorka Humanizmu w Dobie Cyfrowej.
Uczy tajników strategii i gry w szachy. Przedsiębiorca, konsultant biznesowy, szachista i autor 7 książek. Zremisował w symultanach szachowych: w 2020 roku z dwunastym szachowym mistrzem świata Anatolijem Karpowem, a w 2023 z drużyną super-arcymistrzów pod przewodnictwem Magnusa Carlsena – najsilniejszego szachisty wszech czasów. W latach 2021-2023 prowadził autorski program „Królewska Gra” na Kanale Sportowym”. Prowadzi szkolenia i warsztaty z myślenia strategicznego oraz inspirujące sesje typu „Power Speech” dla klientów korporacyjnych. Pracował dla takich marek jak m.in.: Coca-Cola, Volvo, Pepsi, ING Bank Śląski, Heineken, Lufthansa, Siemens, L'oreal, EY, PwC, KGHM, UBS, Alior Bank, Bank Pekao, Bank Millennium, mBank, Santander Bank, Warta, PZU, UNIQA, Luxmed, Capgemini i Dell.
Wojtek Kardyś to ekspert w dziedzinie komunikacji internetowej, social mediów, digital marketingu, e-PR oraz personal brandingu. Jego życie to pasjonująca podróż przez świat social mediowej komunikacji, która uczyniła go czołowym mówcą konferencyjnym w tym temacie. Zaczynał od klasycznego PR-u i reklamy by w 2017 roku założyć swoją agencję, która pomaga firmom kształtować ich obecność online i strategie marketingowe. W ciągu lat przekształcił się w cenionego konsultanta digital-marketingowego, szkoleniowca oraz content kreatora.
Edukatorka i praktyczka, działająca w branży AI od prawie 10 lat. Uczy skutecznego, bezpiecznego i odpowiedzialnego użycia AI. Pracując jako AI Engineer, wdrażała rozwiązania technologiczne, w szczególności na pograniczu audio i AI. Z wykształcenia matematyczka specjalizująca się w uczeniu maszynowym. Stypendystyka DeepMind, wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce. Kreatywnie napędzana przez ADHD.
Nazywam się Patryk Omiotek, jestem founderem WebAmigos - software house'u z hiszpańskim akcentem. Wcześniej pracowałem jako Senior Software Engineer w intive – firmie, która stała się liderem wśród polskich firm w wytwarzaniu oprogramowania. Jestem również trenerem w firmie consultingowej Bottega IT Minds . Jestem też twórcą kursów online z Reacta (Szkoła Reacta), który zakończyło ponad 300 absolwentów. Od dłuższego czasu szkolę programistów w firmach IT oraz udzielam konsultacji w zakresie tworzenia aplikacji webowych. Czasami pełnię rolę Solution Architecta.
Bartek Pełka jest szefem działu inżynierii polskiego dostawcy kompleksowych rozwiązań cyfrowych - goodylabs. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczął w 1995 roku. W 2011 roku założył firmę THE outsourcing, która w 2015 stała się częścią nowego podmiotu T.H.E. Sp. z o.o. Po pierwszym realizowanym dla goodylabs projekcie postanowił jednak, że właśnie z tą firmą zwiąże swoją przyszłość. Od 2017 roku - już jako członek ekipy goodylabs - zarządza wytwarzaniem oprogramowania. Bartek współpracował m.in. z takimi klientami, jak: 4F, Suzuki, Drogerie Natura. Ma na swoim koncie ponad setki projektów zrealizowanych od podstaw, jak i uratowanych projektów klientów. Obszarem jego zainteresowań jest wykorzystanie AI do rozwiązania problemów wcześniej niemożliwych bądź zbyt kosztownych do zrealizowania
Anna Prończuk-Omiotek - przedsiębiorca, certyfikowany trener, mówca. Znana w internecie jako Anna PRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Jest Co-Founderem SalesYY.com, gdzie wraz z zespołem konsultantów pomaga firmom podnosić efektywność ich działań marketingowych i sprzedażowych. Lista zadowolonych klientów to ponad 350 firm i instytucji, m.in.: ✓ Allegro ✓ General Electric ✓ Otodom ✓ Tutlo ✓ Santander Anna występuje na konferencjach w Polsce i za granicą. W 2024 roku otrzymała pierwsze miejsce na konferencji “I love marketing & tech” za najlepsze wystąpienie o AI. Prowadzi warsztaty, szkolenia i konsultacje z: ✅ Strategia marketingowa ✅ Generowanie leadów ✅ Wideo marketing ✅ Generative AI ✅ Wystąpienia publiczne
Founder i CEO proofs - firmy działającej w obszarze AI Agents. Angel Investor (ElevenLabs, Kick.co, Ramp Network). Autor pucek.com - newslettera i twórca społeczności ekspertów budujących firmy i produkty technologicznie.
Człowiek energia. Zawodowo od wielu lat związana z jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie- firmą AmRest. Swoja karierę zaczynała w logistyce i zakupach, natomiast od lat zajmuje się zarządzaniem projektami, a obecnie także warsztatami i treningiem mentalnym. Propagatorka cyfrowego dobrostanu, chętnie dzieli się swoja wiedzą na warsztatach i konferencjach (TEDx, PMI) czy podcastach (“Zaprojektuj swoje życie”, “Zwinność osobista”). Fanka wystąpień publicznych, uczestniczka konkursów, trenerka biznesu, facylitatorka medytacji aktywnych. W czasie wolnym podróżniczka, kitesurferka, wielbicielka nowych wyzwań, sportu, entuzjastka ideologii zero waste.
Rafał Sionkowski to doświadczony ekspert, który od wielu lat związany jest z sektorem finansowym, gdzie odegrał kluczową rolę w procesie cyfrowej transformacji, wprowadzając innowacyjne rozwiązania, takie jak płatności zbliżeniowe i mobilne. Jest autorem licznych projektów, które znacząco wpłynęły na rynek usług finansowych w Polsce. Obecnie pełni funkcję Chief Product Ownera w Centralnym Ośrodku Informatyki, gdzie kieruje rozwojem aplikacji mObywatel. Skupia się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które podnoszą jakość i dostępność usług publicznych, jednocześnie budując zespoły ekspertów i wprowadzając nowoczesne technologie, które realnie wpływają na komfort życia obywateli. W swojej pracy kładzie nacisk na dostarczanie wartości biznesowej poprzez zaawansowane technologie
Z branżą finansową i ubezpieczeniową związany od 8 lat. Od testera przez role analityczne do Product Ownera. Przez pierwsze lata pracy związany z aplikacją mojePZU. Obecnie Product Owner w mBanku odpowiedzialny obszar nawigacji i pulpitu w aplikacji oraz serwisie transakcyjnym
dr Dota Szymborska - TOP 10 Women in Data Science w 2024, TOP 100 Women in AI w 2022, filozofka i socjolożka, od kilku lat zajmuje się etyką nowych technologii. Doktorat napisała o pojazdach autonomicznych, obecnie naukowo zajmuje się etyką GEN AI i estetyką w VR. Wykładowczyni akademicka, trenerka i ekspertka w etyce AI.
Przedsiębiorca działający od 2003 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest współtwórcą i prezesem spółki Norbsoft tworzącej od 22 lat innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (w sumie prawie 200 realizacji), a także prezesem Jasnopis.pl (narzędzie do weryfikacji zrozumiałości tekstu). Do grona klientów spółek Tomasza należą takie firmy jak Bank Polskiej Spółdzielczości, Empik Foto, Modivo/CCC, Oriflame, Panek Carsharing, SGB Bank, SkyCash czy Wakacje.pl. Członek kapituły Mobile Trends Awards od 2017 roku. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim oraz MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Były wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów i wyścigów na torach.
dr Krzysztof Wojewodzic – naukowiec i przedsiębiorca. Kierownik naukowy 3 projektów w NCBR, na łączną kwotę 26 mln zł. Autor bestsellerowych kursów online nt. Strategii oraz Mobile. Prowadzi podcast „Escola Mobile” oraz “My AI”. Wykłada przedmioty związane z pozyskiwaniem funduszy od VC oraz strategii w IT na Koźmińskim oraz WAB. Jest liderem grupy MyEO Education, która zrzesza 250 przedsiębiorców EdTech o przychodach > 1 mln $. Prezes Escola S.A. – 10. najszybciej rozwijającej się spółki IT wg. Deloitte Fast 50.
Doradca Klienta Biznesowego w Wealthon. Ekspert kredytowy z doświadczeniem w bankowości i pośrednictwie kredytowym. Konsultant ds. zarządzania zobowiązaniami. Przeszkolił w tym temacie setki osób - pracowników firm i osoby prywatne. Miłośnik strategii biznesowych z doświadczeniem w implementowaniu innowacyjnych rozwiązań. Uwielbia podróże bez planu ;)
Mateusz Buczkowski - Marketing manager w Casbeg. T-shaped marketer i marketing trainer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi brandami (Żak, Profi-Lingua, Step Records, Stilo Energy, Patrizia Aryton, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Sarius, Damian Olszewski). Szkolił specjalistów m.in. z Play. Autor 5 marketingowych kursów online na strefakursow.pl. Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media Week by Adweek, Rema Days, Targi eHandlu, Mobile Trends for Experts, Czwartkowe Spotkania Social Media).
Psycholożka ze specjalnością psychologia dzieci i młodzieży. Dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Trenerka technik pamięciowych oraz koncentracji uwagi. Ekspertka ds digital marketingu z ponad 14-letnim doświadczeniem, pozwalającym na szczególne zrozumienie psychologii mediów społecznościowych. Aktywnie działa na rzecz osób z neuroróżnorodnością oraz bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie. Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek kryminalnych.
W mBanku odpowiedzialna za rozwój strategii e-commerce dla klientów detalicznych, w ramach której koncentruje się na rozwoju nowych kanałów i zwiększaniu efektywności cyfrowej sprzedaży, zgodnie z ideą Customer Journey. Posiada szerokie, ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i public relations, które zdobywała zarówno po stronie klientów jak i agencji digital. Pracowała także w mediach. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem uczestnicząc w projektach organizacji branżowych oraz jako juror w konkursach marketingowych. Prowadzi zajęcia dla studentów. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.
Upierdliwy, ale potrzebny - tak w kilku słowach można opisać Kamila Porembińskiego, który od ponad 17 lat pomaga firmom i startup-om w informatyzacji marketingu, zwiększaniu dostarczalności kampanii e-mailowych oraz dostępności stron internetowych. Jego konikiem jest cyberbezpieczeństwo, a jednymi z flagowych usług szkolenia z zakresu bezpieczeństwa w sieci, migracje do chmury oraz optymalizacja kosztów infrastruktury serwerowej. Na swoim koncie ma współprace z takimi markami, jak: IMKER, Urząd Miasta Wrocław, WSB Merito. Współtwórca książki: “WydAIniej”, w której napisał rozdział o cyberbezpieczeństwie w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji. Prywatnie nurek i autor pierwszego w Polsce podcastu o tej właśnie tematyce pod hasłem: “Spod Wody”.
Wojciech Szymański - Prezes Zarządu agencji e-marketingu i e-commerce Ideo Force Sp. z o.o., a także Wiceprezes Zarządu w agencji PR Exacto. Doktor w dyscyplinie: nauki o komunikacji społecznej i mediach. Wykładowca studiów podyplomowych między innymi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz na Uniwersytecie Łódzkim. Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.
Senior SEM Specialist w agencji Performics (Publicis Groupe). Specjalizuje się w zastosowaniu sztucznej inteligencji w strategiach SEM. Jej kampanie reklamowe Google Ads, Microsoft Ads i Meta Ads zdobyły prestiżowe nagrody w konkursach Effie Awards Poland, Golden Arrow oraz Global Search Awards. Jest certyfikowaną specjalistką Google, posiadaczką certyfikatu DIMAQ Pro oraz certyfikacji w zakresie Change Management APMG. Dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia oraz występując podczas konferencji takich jak Forum IAB, Mobile Trends AI czy TEDx. Aktywnie uczestniczy w pracach grup roboczych SEM i AI przy IAB Polska. Współtwórczyni kompleksowego certyfikatu DIMAQ AI dla marketerów i Przewodnika po sztucznej Inteligencji, który został pobrany ponad 1200 razy.
CTO w cux.io, narzędziu do analityki doświadczeń i zachowań użytkowników. Aktywnie rozwija analitykę w natywnych aplikacjach mobilnych łącząc je z informacjami zebranymi z platform webowych, co pozwala na uzyskanie pełniejszego obrazu ścieżek użytkownika. Fascynuje go łączenie technologii z potrzebami użytkowników, by tworzyć rozwiązania zorientowane na wartość.
Founder i CEO w Aridhia - firmie wykorzystującej gen AI do do optymalizacji budżetów reklamowych.
Jestem managerem z ponad 10 letnim doświadczeniem w bankowości, a obecnie od 3 lat w obszarze CX. Liderem strategii i innowacji Od początku związanym z obszarem Digital. W swojej karierze miałem okazję zajmować się zarówno marketingiem, eCommerce, omnichannel jak i rozwojem kanałów cyfrowych. Byłem i jestem odpowiedzialny za rozwój wielokrotnie nagradzanych aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego mBanku. Mam przyjemność uczestniczyć i prowadzić duże ogolnoorganizacyjne projekty.